November 25, 2007

گاهی‌وقت‌ها عشق آدم را حسابی كور می‌كند

11 comments:

M said...

Wow! che mahshare in aghaye Takhte siyah, doostesh daram, Gamoonam Az Aghaye oof ham bishtar :P

Neda said...

حسابی. خدا نصیب نکنه!

Ghazaal said...

و من بازم تکرار می کنم عاشق ِ خط ِ کاراتونم :)

Unknown said...

great! :)
{azoonbala.persianblog.ir}

Anonymous said...

:)) vaghean!!!
va tabrike mojadad...be khatere in khalaghiate bi paian

Anonymous said...

سلام. نمیدونم چرا احساس میکنم که آقای اوف عزیزم خیلی قشنگتر این حرفارو میزنه. با اون رنگای قرمز شادی که همیشه دنبال خودش میکشه. خلی دوسش دارم. ضمن اینکه لحنش کمی هم شبیه آقای بلت هستش.

Anonymous said...

khob aghaye takhte siah ham ye khalaghiate nabayad ba aghaye oof moghayese besh.
khob bood dus dashtam.

Anonymous said...

ظاهراً يك آقاي ديگه رو هم بايد خورد اما كمي بي شوخي!

Anonymous said...

این طرح های شما خیلی شبیه کارهای آقای داریوش رمضانی... کاریکاتوریسته... اقتباس از ایشونه دیگه؟!

Donya said...

من الان بر سر دو راهی عشق آقای اوف و آقای تخته سیاه مانده ام.

Anonymous said...

اینها هم ایضا
و پیشنهاد دیگه ای ندارم جز همون کتاب
:)